Tuesday, May 31, 2011

Entry Khas Untuk Fadzleen Alwi

Nama budak nih Fadzleen Alwi. Aku panggil Lyn je.. Dia ni kan suka sangat corak leopard.  Setiap kali nampak corak leopard mesti excited. Sampai kite orang yang laen pun dah terikut excited sama.. Tapi dia kalau nampak barang corak leopard jerit “leopard!”. Kite orang pulak jerit “Lyn!”.

Lyn


Tujuan aku buat entri nih nak bagi taw yang aku dah beli seluar dengan selimut corak leopard. Haha! Jangan jeles~ :P

Aku memang nak belikan untuk kau tapi waktu tuh tak cukup duit la pulak.. Lain kali kalau aku lalu tempat tuh aku belikan ek? Itu pun kalau stok ada lagila.. Huhu~

blanket

tights (betol ke aku eja tuh?)

2 comments:

  1. hoiiiiiiiiiiiiittttttt...selimut2 tuh ak pinjam laaaa ehhh..heheh..
    xpon bagi je laa...cantekkkk..:)

    btw. terharu gilaaa weyyyyy entry ni utk ak..thnks!!!

    muuuaaaccckss!! <3

    ReplyDelete
  2. hahaha.. bagi tu tak bolehla.. nak belikan laen boleh..
    sebab aku da pakai.. xkan kau nak yg dah terpakai kot..

    ReplyDelete