Sunday, May 15, 2011

Buat Projek Tuuuttt!!

Entry ni da lama ek.. (kames 12/5/2011)


Hari ni aku ngan Tenten pegi KL Sentral. Tapi kita orang bukan nak pegi tempat yang samela.. Aku nak balik rumah amek kereta. Nak packing barang bawak balik. Tenten pulak nak jumpa dengan kekasih hati.. huhu! Awww~ So shuweet.. :P

Hari ni maybe aku nampak lain sikitla kot.. Sebab biasanya aku akan keluar pakai spek. Kalau pakai contact lens pun takdela nampak besar gedabak sangat.. Biasa aku pakai contact lens yang mcam header ak tuh..  Kenapa aku rasa aku laen? Sebab waktu kat KL Sentral tu aku terjumpa Jae Hong Kim, classmate aku dari Korea. Aku memang sejak awal dia masuk aku dah dalam hati cakap satu hari nanti aku akan tegur dia jugak.. tetiba tadi terjumpa pulak dia. Aku pun panggilla “ Jae Hong Kim! Jae!!”. Then dia toleh.. Dia tengok aku tapi nampak maam konfius.. “Sapela budak nih panggil aku pulak? “ . Pastu tenten pun pandang dia. Tenten pakai macam biasa so barula dia recognize “Loorr.. Classmate aku rupenye.. “. Then dia tegur kite orang balik. Pastu kite orang pun bawakla haluan masing-masing. Nampak sangat aku nampak lain kan?? Haha

jae, please don't get mad.. i stole ur pic from fb.. :P






Selalunya dia nampak aku macam ni..
~specky~
 Tetiba semalam nampak aku macam ni..

angle dari atas siot! haha
wekk!! bajet comel!

Disebabkan perut nih dah berbunyi sejak pagi tadi, maka aku ngan Tenten pun pegila makan kat food court. Tak lama pastuh boyfie Tenten pun sampai.. Hello boyfie Tenten! If you read this please approve my friend request ok??  Gahahaha! :P

Lepas je makan, kite orang pun membawa haluan masing-masing.. Aku balik rumah..Diorang pegi maen ice-skating kat Sunway. OK, aku jeles! Sebab diorang nak tengok Fast 5 jugak!!  Waaaa!! Aku nak tengok!! Tapi tadi Tenten cakap dia tak tengok sebab boyfie dia nak balik dah.. Macam mana pun aku tetap nak tengok Fast 5! Takpe-takpe, nanti aku bawak rombongan En. Khirzuan pegi tengok. Muahahaha!!

Lepas aku amek keta kat rumah, aku pon balikla UM balik.. Dalam pukul 5 lebih camtu amek Tenten kat Stesen U. Pastu pegi Mid sebab nak tengok apa problem kamera aku nih.. Nasib baik takde pape masalah.. Bateri jela.. Btw, aku dah dapat kimchi pemberian Tenten!! Akhirnya salah satu wishlist makanan yang aku mengidam dah tercapai.. Malangnya aku rasa kimchi tu tak sedap sebab masam.. Aku sangat-sangatlah tak suka benda yang masam nih.. So, kimchi is really not for me.. Tapi Tenten ada beli spicy chicken ape ntah.. Makanan Korea gakla.. yang tu sedap!! Seb baek ada pengganti kimchi.. Huhu~ Thank you Ten!!

waktu kat kedai kamera
kimchi

spicy chicken mende ntah

Pas balik dari Mid je kite orang gi makan kat kolej 6.. Habes makan tu balikla kolej masing-masing. Time nak naik ke bilik jumpa pulak ngan rumate.. Cam nak keluar je sambil pegang buku yang aku pinjam kat senior..Aku mintak tolong dia pulangkan balik. Tapi dah alang-alang jumpa tu kan.. Aku pun tunggula sekali senior aku tuh.. Identiti dirahsiakan. Konon-konon nak ucap terima kasih je.. Sekali diorang ajak gi makan lagi.. Aku ni memang pantang orang ajak keluar.. Tapi taknak makanla sebab baru je lepas makan kan..

Sampai je kat kedai makan tuh.. Kat mane ntah. Uptown Damansara kot. Diorang order makanan dan aku tengok jela.. Diorang pelawa tapi aku terlalu kenyang untuk makan lagi.. Agak-agak dorang tak abes tuh barula rasa sikit.. Haha! Serius sedap jugak!! Huuuuu~ Makan sambil borak-borak, ngumpat sekali. Memang kegemaranla kan.. :P  Hari ni memang best! Ok, tuh aje..  Tata titi tutu~

sizzling beef mende ntah

chicken chop

makhluk yang dirahsiakan identiti mereka

1 comment: