Sunday, May 15, 2011

A Night With Gorgeous People

Dah dua hari berturut-turut aku ngan Tenten dok angkut barang nak bawak balik rumah.. Yela, da abes sem kan.. Hari Jumaat lepas Tenten tolong aku angkut barang aku.. Lepas tu aku culik dia bawak pegi bbq kat rumah kawan aku yang gorgeous gile meletup habaq hang! haha!! Terserlah ke-over-an di situ..

Aku ngan kawan aku tuh, Che Nabila namanya dan adala lagi beberapa insan yang memang dah lama plan nak buat gathering macam nih.. Tapi asyik tak jadi. So, Jumaat lepas akhirnye jadik jugak.. Lepas aku ngan Tenten masukkan segala harta karun aku dalam kereta, kite orang pun terus bergegas ke rumah Che sebab takut nanti tersangkut kat jam.. Gerak dari UM dalam kul 5 camtu..

Sekali tak jam langsung! Cepat je kite oran sampai.. Pukul 5.40 cmtu kot.. Tapi kan.. Waktu dalam perjalanan nak pegi rumah Che tu, terjumpa pulak benda yang aku rasa teramat-amatlah kelakarnya.. Nak tahu apa dia?? Ni ha... kat bawah ni..


Wahahaha!! Dala nama Ten & Ten.. Funeral service lak tuh! Aku ngan Tenten tergelak-gelak sampai nak pengsan dalam kereta..

Kat rumah Che, aku rasa memang aku agak happyla.. Jumpa balik kawan-kawan lama.. Yang da 4-5 tahun tak jumpe.. Huuuu~ Rindu giler!! Lepas tuh mulala sesi bergambar bagai.. Makan memang menjadi subjek kegemaran la kan! Wahaha!! Pantang dapat makan aku nih.. Huhu~

view dari rumah Che.. cantikkan?

flash terlebih

flash terlebih jugak.. da macam model contact lens dah si Tenten nih.. haha

makanan

makanan

dengan mak Che.. Muda giler kan?

baju kuning tuh adik Che

Lina

the gorgeous boys

cupcakes

cupcakes!! Yummy~

the fabolous

baju putih tuh Bad, yang tinggi tu Kimi.. Da nak pegi US dah si Kimi nih..

tuan punye rumah, Che Nabila


Bad nih jiran dari kecik sebelum tadika lagi!

baby comel!!

tuan rumah da tukar baju.. Haha

the hot girls


ni group lama.. DiyaInBelQaNiey

short form for : hamDiya, LinA,BELla, syafiQA, & waNIEY

Seriously, I'm having so much fun with them.. Che, sila la anjurkan lagi event camnih.. haha!! Aku makan banyak giler sampai Baby pun tanya "kak Waniey tak kenyang lagi ke??" hahah!! habes tuh nak wat camne.. Sape suruh Che masak sedap sangat.. :P

Lepas habis je event, aku ngan Tenten pun balik rumah.. Rumah aku ler.. Pastu tengok balik gambar yang dah tangkap tadi.. Then ntah macam mana, waktu bila, sedar-sedar je dah pagi.. Haha!!

So, hari ni giliran aku pulak tolong Tenten angkut barang dia balik rumah.. Woohooo~~ Ok, tuh aje..

5 comments:

  1. yeeeeee~ ak mmg putih mcm tuh pon....SMART ko edit eh???grrrr~

    ReplyDelete
  2. banyak version kot gambr kau aku edit.. haha nanti pilihla.. :P

    ReplyDelete
  3. mestila.. kami kan satu group.. haha

    ReplyDelete