Friday, May 27, 2011

Sebab Apa??

Okeh, mesti ada yang rindu sebab dah seminggu aku tak berblogging kan?? haha!! (perasan). Sorang dua je yang rindu aku pun jadilah.. Baik korang cakap rindu kat aku. Komen segera kat bawah cakap "Waniey!! Rindunye kat kau!". Cepat! Buat sekarang!

Haha.. Gurau jelah darling.. Actually sekarang aku tengah kerja.. Seminggu jelah tapi. Kat TUDM, Subang. Buat apa? Mestilah mempromote mesin jahit yang boleh dipercayai jenama serta kualitinya.. SINGER, menawan keluarga bahagia~ lalala~

Ok, sejak kena kerja lebih masa ni aku jadik mereng sikit. Sorryla.. Gambar takde lagi buat masa nih.. Nantila aku upload. Tak banyak pon gambar. Ni dapat online pon syukur alhamdulillah la.. Ingat senang ke nak online waktu kerja nih?? Alamak! Terkantoi pulak aku tengah kerja sekarang.. Haha!! Oklah little primadona sekalian, nak sambung kerja.. Buiiii~ Nanti I update gambar yer?? (cepat angguk sambil buat muka excited!)


3 comments:

  1. waniet, rindunyeeee kat changminnnnnn!!!!!!!!!!hahahaha~ :P

    ReplyDelete
  2. ceh! aku pon rindu kat yunho.. aku suruh ckp rindu kat akuler... =.='
    xpe2.. aku taw kau rindu.. haha

    ReplyDelete
  3. haha~ ak sdg update blog...nnt bce la... muahahahaha~

    ReplyDelete