Tuesday, May 17, 2011

Projek Kat Rumah Aku

Bukan kat rumah akula.. Tapi kawasan rumah aku.. Penduduk buat projek tahunan untuk taman perumahan kite orang.. Nama projek tuh "Sehari KRT bersama komuniti Desa Melor". Jangan tanye KRT tuh amende sebab aku pon tak taw.. Yela, sejak aku pindah kat rumah ni berapa kerap sangatla aku duduk kat rumah ni kan? So, serius aku tak tahu menahu apa yang jadi kat sini.. Bukannya nak menyombong tapi memang tak tahu.. 

Hurm.. So, untuk projek nih family aku macam biasala mesti join punya nak promote mesin jahit, barang letrik semua kat situ.. Pagi-pagi lagi da kena kejut.. Selalu aku bangun dalam pukul 8.30-9.30 camtuh.. Hari ni aku bangun pukul 7.30 bai! Takpelah, family punye pasal.. Kat situ adala jugak beberapa aktiviti macam pertandingan mewarna, karaoke, band.. Ade yang pakai baju cam artis, tapi suara hampeh! Yang pakai t-shirt ngan track suit jugak yang sedap giler suara.. Orangnya kecik je.. Suara macam Ziana Zain! Huhu~ Silalah layan gambar-gambar kat bawah nih ek??


colouring contest

colouring contest lagi

band

maskot : chipmunk


tapak gerai

budak2 nak silat

pengunjung




Conclusionnya, orang yang datang tak ramai.. So, tak banyakla yang jual.. Hahaha

No comments:

Post a Comment