Thursday, May 12, 2011

Serius Aku Mengidam!!

Dah banyak sangat aku tulis serius, serius, serius.. Tetiba rasa dah macam Blogserius la pulak.. haha! yela, semua benda nak serius.. Takdela.. Aku tak tahula kenapa sejak kebelakangan nih aku mengidam nak makan benda yang pada aku pelik-pelik.. Ni semua salah internet la kerana menyajikan mata aku dengan pelbagai makanan yang best! Wahahaha!! Seriusla.. Sape yang baca nih tolongla aku dapatkan makanan yang pelik-pelik nih.. Sebab aku tak tahu mane nak dapat.. Please la wei! Please~ *sambil buat muka comel*

Ok, ni wishlist makanan yang aku mengidam.. Please ek?? Dapatkan ek?? Huhu~

Macaron
Makanan dari Perancis nih dah lama aku nak.. Sampai sekarang tak dapat2 lagi..


   

Potato Skin
Ada yang dengan cheese, ada yang seafood.. hurm.. Yumm2!!
 


Shark Fin Soup
Chinese cuisine yang aku rase sedap.. Maybe agak kejam sebab kena bunuh shark untuk dapatkan fin dia.. Tapi nak wat camne.. Sedaaaapp~



 
Kimchi
 Ade banyak jenis.. Mane2 pun boleh.. Janji dapat rasa..



OK, sila dapatkan segera ek?? Terima kasih~

5 comments:

  1. okie sila tggu 2nd wish ak tcapai dpt la kimchi............. ^____^

    ReplyDelete
  2. semua makanan tu aku x suka..kalau aku suka aku blanje..ahaha..malangnya..

    ReplyDelete
  3. ten : ala. 2nd wish kau tuh cam susah jer...hurm.. :(

    rai : alaaa jugak!! aku yg nak makan.. kau belanjala... ahaha

    ReplyDelete
  4. alamak mengidam benda yang sama la plak.. tu la ko..tunjuk gegambar ni..lapar dah

    ReplyDelete
  5. habes tuh nak wat camne.. sape suruh sedap.. haha! btw da dapat kimchi dari tenten.. huhu~

    ReplyDelete