Monday, May 9, 2011

Die-Namics

Fuuuh!! Lega.. Akhirnya die-namics habes jugak.. Walaupun aku tahu aku bakal repeat balik paper nih, takpe.. yang penting sekarang hilang 3/4 tension aku.. Nak tumpukan kat kill-letrics pulak.. Oh, by the way.. rasenye tak terlambat lagikan nak ucap happy mothers day.. Thanks mak, abah datang semalam.. Hilang sikit tension bila jumpa parents nih.. Sejuk hati.. Tapi menangis jugakla time tengah belajar die-namics semalam.. Tengah-tengah belajar teringat pulak kat diorang.. Rasa bersalah pulak hari ni sebab tak leh buat paper tuh.. Sorry abah, mak.. Kakak dah try sedaya upaya.. Tapi mungkin tak cukup kot usaha tuh.. Takpela, nanti tahun depan repeat kakak give the best ok?? Huhu~

romantik tak?? haha
 Aku ni memang sentimental orangnya.. Terutama yang melibatkan family.. Senang gila nak nangis.. Semalam waktu tengok family aku nak balik rumah pun nape ntah aku rasa macam sayu je, tuptup ngalir sudah air mata.. Wahahaha!! Tapi kalau bab cintan-cintun nih susah banyakla nak ngalirkan air mahal nih.. Air liur bolehla nak keluar banyak2..

Hari ni, nak lepas geram punya pasal kat die-namic, aku ngan syindut pon pegila kfc beli egg tart ngan krushers.. Omak aih!! Sodapnyolah krushers oreo nih.. Actually geram pasal semalam tak dapat makan mcd.. Huhu~



Sekarang still dalam mood exam, so kalau nak tengok gambar yang lawak2 tuh nantila ek??  Lepas rabu nih.. Ok, sekian je untuk ari nih.. Mood nak menulis banyak lagi sebenarnya.. Tapi kena pikir kill-letric dulu.. Oorite, bubye~

No comments:

Post a Comment