Friday, May 20, 2011

Aku Rindu Gila Kat Dia!!

Hurm.. Dah lama rasanya aku tak jumpa dia, serius rindu.. Last sekali jumpa sebelum balik cuti sem tulah.. Lepas tu tak jumpa-jummpa dah.. Aku tak tahulah bila lagi kite orang akan jumpa. Maybe bukak sem nanti kot.. Tapi… Bukak sem nanti dia dah pindah. Huuuu~Sedihnye! Aku nak jumpa dia lagi.. Aku rindu sangat kat dia. Aku harap dia pun rindu aku..

Teringat aku perangai dia yang suka menyendiri, suka duduk kat tempat sempit-sempit, bila aku bagi dia makanan, dia nampak happy sangat! Apa yang aku bagi kat dia biasanya mesti habes dia makan. Kite orang kawan dari dia kecik lagi. Dari dia kurus sampai dah jadi gemok.. Maybe dia sedar dia dah gemok dan dia tahu aku tak suka gemok-gemok (aku suka comel-comel je), maka dia pun exercise setiap hari.. Jogging, berlari sampai dia jadi kurus balik. Aku terharu bila dia buat semua tuh.. Huuuu~Bila kita nak jumpa balik Michi? Rinduuu~






janganla tengok! saya nak mandi ni..


ni waktu Michi gemok.. suka sangat dok kat tempat sempit2..



Michi pandang roda tuh sambil berazam nak kurus!


p/s : Liza.. nanti bagi kite orang jumpe balik ek?? :P

5 comments:

  1. hai..blogwalking... :)

    visit my blog. jngan jealous i'm first. haha

    ReplyDelete
  2. slim : nape? da mati ke??
    jangan kalot :haha! ni mesti dr blogserius nih.. :P

    ReplyDelete