Saturday, April 9, 2011

Twin Towers @live 2011 Awesome!!


Tarikh : 8-9 April 2011
Tempat : KLCC
Masa : 6pm - 1.30 am (Ade break yer waktu solat. Jangan risau)
Artis :
Yuna, Bunkface, The Azenders, Wondergirls, Hoobastank (8 April 2011)
Joe Flizzow, Mizz Nina, Colby O'Donis, The Earth Wind & Fire Experience featuring Al McKay
 (9 April 2011)



First time in my life, i attend a super duper great concert with no ticket!! Because it's freeeeeeee!! OMG!! Just like Doug Robb (Hoobastanks' vocalist) said, it was f***ing awesome!!

Fuh, tak larat nak jerit dah.. Even dalam blog pon rase nak jerit lagi. Best gile konsert die! Memag rugila sape yang tak pegi tuh.. Dala free, best, ade artis yang awesome pulak tuh! Aku tak taw nak cakap macam mane lagi.. Ianya tersangatlah best sampai nak pengsan! (itu pepatah aku yer)

Konsert dimulakan dengan persembahan Dj dari sape ntah x ingat name dia.. Memang cool la! Pastu ade pulak show ala-ala showdown tuh. Wakaka Crew pon ade!! Pastu maen distribute hadiah. Yup, distribute. Bukan sape jawab betul die dapat, bukan! Lepas distribute hadiah, beri laluan untuk sembahyang maghrib.




Lebih kurang pukul 7.50 camtu, sambung balik.. Adela beberape penari yang aku memang tak kenal. Tapi boleh tahanla.. Takdela teruk sangat.. Pastu maen distribute hadiah lagi. Dalam pukul 8.20 camtu, sekali lagi beri laluan untuk sembahyang isya' pulak..

yang comel

yang sexeyh
Pukul 9.00 malam
Baru la start konsert yang sebenar!! Yuna buat persembahan pertama.. Ape lagi aku nak cakap? She definitely has a great voice. She performs about 4 or 5 or 6 songs like that.. I don't remember..





The next performance was performed by The Azenders!! Sape tuh? Tak kenal pon.. Well, aku pon tak kenal actually. Group ni bawah Sam Bunkface jugak sebenarnya. And dorang pon best! Boleh buat kite orang same-same terlompat sekali, best la tu kan? Haha! After The Azenders, mestila Bunkface pulak.. Da kate kumpulan tadi bawah Sam Bunkface kan.. Waktu Bunkface nyanyi ni la memang syok tak hengat! Aku dikelilingi cina kot kat situ.. Dorang macamla tau lagu melayu ni kan.. Tapi dorang boleh enjoy gile tengok Bunkface! Aku pon seronok tengok diorang.


ni waktu dengan kumpulan The Azenders
dua ni pulak waktu dengan Bunkface


Lepas Bunkface, masa yang ditunggu-tunggu oleh ramai orang dan juga cina-cina keliling aku tuh.. Sape dia?? Wondergirls!! They only come to see Wondergirl.. Wondergirl memang comeeeeeel~ Their dance also comeeeeeeel~






Now comes 'the reason' I go there, Hoobastank!! OMG!! They are f***ing awesome!!! Doug Robb memang sangat comel! Handsome! Bila peluh menitis, tampak kejantanan beliau... Awww~ Yes, I do screaming a lot!! Aku jerit 'I love you' jugak. Waktu tu senyap, so memang dengar suara aku je yang jerit 'I Love You!!!!'. Harap Robb dengar.. *wink2* Tak tau nak cakap macam mane lagi.. Mereka sangat best sampai nak pengsan!! (itu pepatah aku je ok). Silalah lihat kecomelan beliau..








ni paling comel!!
ah! ah!
at least ade gak gambar aku ngan Doug Robb walaupun dari jauh.. :) 


Thanks a lot to Yaya and Tenten yang sudi menemani aku sampai pukul 1.30 pagi.. Almost 2 pagi jugakla sebenarnya.. Lama, memang lama.. Tapi berbaloi-baloi! Well, it's free kan? Hoho! Arigato2!! Walaupon korang makan tanpa aku kan.. Takpelah, aku redha.. Terima kasih!!





abaikan eye liner yang comot tuh.. =.='


tgk muka tenten.. hahaha
yaya nak buat sentap pulak kan.. =.='

2 comments: