Friday, April 29, 2011

Kentot!

Uwaaaaaaaaaa~~~ Kenapela nasib aku selalu jadik macam ni?? Mana aku nak letak muka aku yang comel nih?? (comel ke masalah nye??) MALU BESAR!!!!


Aku memang suka kentot pun... Aku mengaku.. Nenek aku cakap kalau kite rasa nak kentot kite mesti lepaskan dia. Jangan tahan-tahan!! Kalau tahan nanti sakit perut.. Aku ni pulak bolehla masuk dalam kategori hampir taat kat orang tua.. So, mestila aku dengar cakap nenek aku tuh..

Kadang-kadang aku kentot perlahan, kadang-kadang kuat, kadang-kadang langsung tak bunyik.. Tapi belom pernah lagi aku kentot busuk.. Macam mana aku buat?? Nenek aku ada bagi petua, tapi aku dah lupala.. Bukan lupa, cuma tak tahu macam mana nak explain..

Ye! Ni memang habit buruk aku.. Suka keluar angin atas bawah kuat-kuat.. Kawan aku yang rapat maybe dah biasala kot.. Tapi bukannya sepanjang masa aku kentot kuat. Aku pandai jugak nak cover ayu..

So, apa yang malu besarnya??

Macam ni... Tadi aku macam biasala berjalan-jalan kat tempat yang crowded, ramai orang. kalau dah namanya ramai tuh, mestila bising kan? Nak jadik cerita, tetibe la pulak perut aku sakit nak kentot.. Sebelum tu kat dewan exam.. Giler nak kentot dalam dewan?? Malula aku... 

So, habis je exam aku keluar dewan terus.. Waktu nak pegi kat motor tuh la... Huuuu~ Malu2!! >.<

Aku da tengok dah kiri kanan depan belakang.. Memangla ada orang.. Ramai! Bising lak tuh.. So, aku tanpa segan silu melepaskanla angin sepoi-sepoi bahasa.. Aku da bajet dah, takkan bunyi kuat punye.. Aku nak lepas sikit-sikit sebab takut jugak kalau berbunyi. Tapi sebab seluar aku ketat sangat ke hape aku tak tau, angin tersebut terus meluru laju keluar.. Maka terhasillah bunyi yang amat dahsyat sekali! WAAAAAAARGGGGGGHHHH!!!

Tapi aku hampir pastila takde orang yang dengar sebab memang tengah bising waktu tuh.. Sekali aku pusing belakang, ada mamat cina pandang aku dengan pandangan yang begitu kagum sekali! What the fish!!

gambar ni bergerak taw.. cube korang klik!
Huuuuuu~ Malu2!! Laen kali nak kentot kena nyorok dulula nampaknye... 
Dan aku rasa aku perlukan benda ni la... Mana nak dapat ek?? 


Oh, habislah jatuh saham aku.. Harap duit hantaran kawen nanti tak kurang.. :P

6 comments:

  1. post kt blog xjatuh saham lak???haha~ lawak~ bole beli la ko.... :P bole la ak dgr bnyi fon je....hahahahha~

    ReplyDelete
  2. wahahahaha!!! x habes malu lagi ni... uuuuu~

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHAHA..takleh bla gile.nasib baik cine dowhhh :))))

    ReplyDelete
  4. amalina : cine ke melayu, india same je malunye.. huuuu~ tidak!

    tenten : ape post smpai 2 kali nih?? =.='

    ReplyDelete