Thursday, April 14, 2011

Ring Ring Ring Banana Phone~

Ring ring ring ring ring ring ring banana phone

Ring ring ring ring ring ring ring banana phone
I've got this feeling, so appealing,
for us to Get together and sing. Sing!

Hahahaha!! Tetibe je aku jadik gila  sebentar dengan lagu nih.. Ini semua gara pegi view blog Lyn.. Pastu tambah best, boleh pulak terlayan video nih...




Hahahaha!! Comel giler.. Sepanjang hari ni, maksud aku semalam.. Memang dok nyanyi lagu ni jela.. Dari dalam kelas, keluar kelas, rehat, makan, masuk kelas balik, balik.. Itu jelah lagu yang aku nyanyi..

Sampaikan bile malam aku, Lyn, Syindut buat keje kat bilik Lyn.. Memang tu jelah lagu yang boleh menggembirakan hati kite orang.. Asal tension sikit je, mesti nyanyi ring ring ring ring ring banana phone!!

Macam tadi, dah pukul 12 lebih dekat pukul 1 pagi jugakla.. Kita orang pegi tandas, pastu Syindut keluar last skali.. So, aku dengan Lyn pon dengan bersahaja nak menyergah si Syindut nih.. Sekali die keluar tandas nyanyi ring ring ring ring ring ring banana phone~

Aku yang asalnye nak sergah "WAAARRGGGHHHH!!!" terus jadi "WAHAHAHHAHAHAHAHA!!!". Gelak sampai nak pecah perot.. Ya Allah!! Tak tahan! Seriusla.. Korang maybe tak paham kot.. Tapi korang cube ade kat situasi aku.. memang aku pasti korang akan gelak je sepanjang hari kalau nyanyi lagu nih.. hahaha!

Ring ring ring ring ring ring ring banana phone
Ding dong ding dong ding dong ding bonana phone
It grows in bunches, I've got my hunches,
It's the best! Beats the rest!
Cellular, Modular, Interactivodular!

Nak lyric lagi pergi google sendiri..  :P

2 comments: