Tuesday, April 26, 2011

Dedication To A Friend

Entri ni khas untuk sorang kawan aku.. Kalau dia baca dia akan tahu entri ni untuk dia..

Dear friend,
I'm sorry that I hurt you.. I never meant to do those things to you.. But I just want you to know.. (Ceh, macam lagula pulak kan..) Ok, serious mood! Dear friend, seriously i don't meant to hurt you..Maybe.. Bukan! Waktu tu tengah emosional.. So ape yang aku tulis semua ikut perasaan, ikut nafsu, ikut setan, ikut segala benda negatif yang ada dalam badan. I got your message and i read it on the spot. Tapi apakan daya, nak reply kredit pulak takde.. (time macam nilah kredit nak abes kan??) But it's true.. Takde kredit. Kalau ade pun mungkin aku akan  ambik masa nak rangka ayat baik-baik punye.. Aku taknak jadi hipokrit. Apa yang aku tulis nih semua jujur ikhlas dari hati aku.. Percayalah.. (kalau taknak percaya takpelah). Aku memang sangat tak matured tulis benda ikut perasaan, macam aku je yang betul semua.. Aku sedar.. 

So, dear friend..
I am sorry.. Thousand apologies!! Million! Trillion!! I mean, I'm really sorry.I just hope we still can be friends. Takmau dah gaduh-gaduh nih.. Penat.. Buat tambah musuh je.. 

Dear friend,
Maybe kau baca entri ni bunyik macam aku tak serius kan?? Tapi aku sebenarnya serius. Aku memang betul-betul maksudkan apa yang aku tulis.. Hope we still can be friends as usual. Macam dulu-dulu..


No comments:

Post a Comment