Thursday, March 3, 2011

Tuan Nurul Fitri Bt Tuan Azmi


Orangnya segagah namanya.. haha! Dia ‘Tuan’ ok? Gagah! Orait, bukan itu yang aku nak cakap kat sini.. Sebenarnya, disebabkan aku dah janji kat dia nak wat entri pasal dia so makanya hari ini aku akan menunaikan janji.. So, here we go!

Aku panggil die Fitri je.. Kalau orang baca nama dia mesti orang ingat dia nih laki.. Pasal ape? Korang tengoklah sendiri. Nama yang feminin kat nama dia cume ‘Nurul’ je.. Yang laen suma nama laki. Mungkin dulu mak ayah dia nak anak laki kot.. tapi x dapat. Tu letak gak nama tuh.. haha! Tapi xpela, anak perempuan diorang gagah sekali!! Awww~


Even aku pon waktu kat matrik dok panggil die ‘Fitri gagah’. Dalam gagah-gagah si Fitri ni, dia bukanlah seorang yang tomboy malah terserlah sifat kewanitaannya.. Dulu mungkinla kalau orang nak panggil dia ‘Terap’. Tapi sekarang tidak lagi.. Dah lengkap pakej kewanitaannya.. Malah dah layak untuk berkahwin.. weng weng weng! Ape aku ngarut ntah..

Kite orang bolehla nak cakap selalu bersama waktu kat matrik.. Chewah! Macam pakwe makwe la pulak kan.. haha! Bukan ape.. Kite orang banyak minat benda yang sama. Kite orang suka Korea. Dalam banyak-banyak band Korea, kite orang paling suka TVXQ!! Oh,TVXQ forever~



Pastu bila nak stalk pakwe-pakwe KMPP pun mesti stalk orang yang sama. Kebanyakannya chinese la, xpun melayu yang Korean-look. Dah memang zaman tu zaman korea.. Nak wat camne? Aku ingat lagi dulu time nak stalk ade sorang mamat nih.. Kalau kite orang berselisih or lalu belakang or nampak je mamat tuh, mesti tunggu 5 saat lepas da x nampak bayang mamat tuh. And then, macam orang kena histeria! Ok, aku taw.. Sounds like gedik girls.. Well, we are gedik! So what? Tapi kite orang histeria senyap-senyap jela.. Just badan bergetar menahan keseronokan.. Xdela sampai terjerit terlolong!

Fitri ni kan coooool~ Ade sekali tu kan, handphone die ke dompet ntah yang hilang. Die boleh buat selamber je! Kalau akula mesti da x tentu arah. Pastu ade time dia sakit, tapi x ingat jugak luka ke hape ntah. Die boleh selamber je macam x sakit langsung. Siap gelak-gelak lagi! Adela lagi beberape benda yang aku x ingat dah.. Yang aku taw die ni cooool~


Kenapa aku cakap die gagah?? Sebab bila dengan dia, aku rasa seolah-olah aku nih girlfren die.. Wahahah!! Kami bukan lesbian ok? Dia sangat gagah sebab x takut lipas. Aku pulak lipasla benda paling pantang aku jumpe. Dia bleh merentasi jambatan tali yang nipis kat KMPP dalam hanya x sampai seminit! Siap boleh posing-posing cam nak jatuh sungai je! Aku pulak amek masa dekat 10 minit nak lintas.. Takut wooo!! Gayat! Pastu die carry aku naek basikal pusing satu KMPP tuh 2 round!! Bukannya aku dok belakang tempat dok basikal tuh. Aku dok kat tempat handle tu ha.. Kalau akula dah pancit kot… So, kesimpulannya Tuan Nurul Fitri ni memang gagah orangnye.. Sila percaya.

camnila dia bawak aku naek basikal..

Dia ni single lagi taw! Tawla skrg da berpunya ke blom.. So,korang yang berminat tuh bolehla berkenal-kenalan kat facebook dia.. hehe.. tu pon kalau dia accept korang. Dia ni lagi jual mahak dari aku taw! Sape yang dapat berkenalan ngan dia memang tergolong dalam insan-insan yang bertuahla.. 

Kalau korang tengok cover album aku kat fb pon banyak gambar ngan die.. Oh, my masculine, sweet Fitri.. Ngehehe!!





2 comments:

  1. errr..knpa bt n3 si gagah ni??????? -.- gyahahahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha! da janji ngan die... xpela,bagi die rase special skit. haha

    ReplyDelete