Sunday, March 6, 2011

Happy Birthday To Me

4 Mac 2011


Aku da 20 tahun!! Yeay~ Sempena hari jadi yang ke-20 ni banyak betul ucapan hari jadi yang aku terima.. Mostly mestila dari facebook je.. Sekarang ni orang suka benda yang mudah. Malas nak keluar duit..  So, fb la medium paling sesuai untuk buat semua tuh.. Ucapan dari phone call @ sms sikit je nak banding ngan fb yang beratus-ratus tuh.. antara ucapan yang aku dapat :

Selamat hari jadi

Selamat hari tua

Selamat hari melihat dunia

Selamat hari dilahirkan

Happy birthday

Happy bornday

Happy Halloween

Happy wesak day

Selamat hari raya

Happy birthday BULU KAKI

Happy birthday minah skodeng

Etc.. =.=*

Erk… Nampak macam aku ni pervert la pulak kan.. haha! Nevermind..

Sebab dah lama aku tak balik rumah.. So, aku decide untuk balik rumah sambut birthday dengan family.. Family always first maa… So malam tuh kite orang keluar makan steak kat restoran Six Point Riverside. Yup! Memang restoran terletak sebelah sungai.. Restoran ni terletak kat Sungai Buaya. Makanan die sodaaaaap~ Harga dia pun berpatutan. Tambah pulak dengan alunan muzik dari Kenny G. Decoration yang indah.. Ala-ala hotel gitu! Curlass!! Huhu.. I enjoy the meal.. You know what I’m taking last nite? I ate chicken chop and lamb chop!! Believe it?? Believe it!









Oh ye... Tahun ni aku belum makan kek hari jadi lagi.. sape nak belanje??

p/s : Sorry yaya.. terharu baca blog kau.. sorry nyusahkan korang.. J

No comments:

Post a Comment