Sunday, December 4, 2011

Truth Or Dare

hari kames lepas entah kenapa aku terasa macam teringin sangat nak g karaoke lagi.. lama gile kot tak karok! so, waktu tengah kelas tuh aku tanyela semua yang duduk kat sebelah aku waktu tuh.. ajak karok sekali.. aku ajak khalis,wan, tenten, jijie, nawar, lyn, syindut sume aku ajak! tapi yang nak peginye wan, khalis ngan jijie je.. yang lain ade hal.. pastuh open skype, ajak si yaya pulak.. so end up kite org berlima g karok semalam..

yaya ni susah nak jumpe.. so seronok bile dpt jumpe.. huhu~

punyela discuss nak g karok mane.. si khalis sampai cakap "aku tak kisah nak g karok kat mane.. janji aku boleh nyanyi".. wan pulak siap bagi tema.. lagu 80-an ngan 90-an melayu je yg boleh.. so balik bilik tuh punyela aku gigih mencari lagu ape yang nak nyanyi.. yela, aku mane layan sangat lagu lama.. tambah pulak nak melayu aje.. lagu baru bolehla lagi kan.. huhu


dalam 2.30 tuh kite org yg girls nih pegi naik train. boys pulak naik moto. sian dorg, habes basah lencun! kemain lagi nyanyi sakan! last2 tema tuh lari ke mane ntah.. semua lagu ditibainye.. melayu, inggeris, korea pon ade.. haa.. ambek kau! karok dari pukul 3 sampai 6.. 3 jam kot, rasa macam sekejap je.. tapi sayangla xde gambar time karok..

Khalis xde dlm gmbr sbb dia yg amek gmbr
habes karok tuh, wander around cam hape je.. teman jijie beli perfume utk ayah dia punye birthday. pastu jalan kaki sampai dataran merdeka.. ok, walau pon aku jalan sekerat je sebab waktu tuh tak tahan gile nak terkencing, tapi aku dapat rasakan keseronokan dorang berjalan kaki sambil ditemani hujan renyai2.. cewah!


jalan kaki~

pas berkumpul tuh main truth or dare.. and the first person yang kena of coursela aku! and dorang dare aku untuk call someone nih.. well the whole class know i dont like him sebab dia suka mencarut. hey, not only me ok.. budak pmpuan lain sume tak suka.. tapi maybe sbb aku je kot yang tunjuk.. luckily, dorang dare aku untuk call budak tuh utk bg taw dia yang aku tak suka dia. and i did it successfully!

abaikan that f word

kemain lagi dorang suka bile aku buat camtuh.. siap record lagi si khalis nih! yang jijie pulak "gile coooool waniey!" ok aku bangga gile dengar.. wahaha!! serius best kot.. lepas sorg2 dah kena, kite org buat sesi luahan hati dan perasaan pulak.. baru aku taw first impression budak laki bile tgk budak pmpuan dalam kelas cmne.. pandangan dorg terhadap aku sumelah.. 

jijie da x nampak mata dah


khalis buat2 busy lettew
wan pon da xnampak mata dah.. haha!
buat luahan hati dalam hujan taw! mampu?? pastu bile hujan dah macam makin lebat, kite org pon berlari-lari nak carik tempat nak berteduh.. then terjumpe tangga bawah tanah kat dataran tuh.. so kite org pon sambung cokcekcokcek kat situ.. sedar-sedar dah pukul 10 lebih dah.. so balikla.. 

maybe korang dengar macam bosan but for me this is one of the best day i ever had! sampai bilik siap sambung kat twitter lagi.. tak tahan!! >.< btw, thanks guys for made my day.. =D

No comments:

Post a Comment