Tuesday, November 15, 2011

Terasa Jahatla Pulak

Hari ni bukak facebook dan nampak macam-macam lagi gambar yang pelik2. Tapi apa yang nak dihairankan.. manusia akhir zaman memang macam tuh.. Semalam aku ada post entry pasal perempuan yang nak jadi model half naked.. after a moment i just realized that i shouldn't post something like that.. so aku pun delete post tuh.

Secara tak langsung aku dah memalukan dia. secara tak langsung aku mengajak ramai lagi orang untuk turut bercakap benda yang tak baik pasal budak tuh. secara x langsung aku jugak menjatuhkan maruah dia. sekarang nih aku rasa aku sangat jahat!

mintak maafla kat girl tuh.. =(


8 comments:

  1. hai waniey..nice entry...
    comel ar blog ni.blogger ni pon comel gak..
    teruskn blogging naa.. :D

    ReplyDelete
  2. xpe dah sempat save as. hahahahahhaahha

    ReplyDelete
  3. pakdin : thank you =)

    gp : amboi bnde cmtuh cpat aje save kan?? haha

    ReplyDelete
  4. xpe2..dah insaf jangan wat lg =P

    ReplyDelete
  5. ramai yang jadi camni... rilekx... salahkan hackers yg bodo tu...


    p/s: hai waniey... salam perkenalan... ;)

    ReplyDelete
  6. lek je. benda betul jgn ditakut. hehe

    ReplyDelete
  7. oni : haha! x janji.. =P

    alepridz : salam perkenalan.. =)

    oranglidi : sebab betul la takut tuh.. huhu~

    ReplyDelete