Monday, January 31, 2011

Lawat Orang Sakit & Have Fun!!

pagi tadi aku n family pegi banting melawat adik sedare aku yang sakit kat hospital. die kena jangkitan kuman kat paru-paru.. pastu abang ayah aku call ayah aku cakap nenek sedare aku kat lenggeng,negeri sembilan pulak sakit. suruh pergi melawat.. so kite orang pun pergila melawat... sampai kat rumah nenek sedare aku tuh,anak nenek sedare aku tu pulak cakap nenek sedare aku sorang lagi yang tinggal dekat-dekat situ pon sakit jugak... so kite orang pon pergila melawat enek yang tu pulak.. kesian kat dorang.. nenek aku yang belah ayah dah xde dah.. meninggal tahun lepas.. yang sakit aku pergi melawat ari ni pun sume adik-beradik nenek belah ayah aku..




habis je melawat dorang,kite orang pun pergila enjoy!! main bowling kat brem mall,kepong. haha! baru dua ari lepas g main bowling kat ts dengan liza. ari ni main bowling lagi.. huhu~ waktu main dengan liza tuh aku rase agak gempakla.. sebab first time kot main.. terus jadi champion.. adela strike sekali,spare 2 kali.. ok ape for beginner kan?? ari ni walaupun aku x menang,tapi still the second runer-up.. haha! hebat jugak aku kan??
nih gambar2 untuk ari nih..






ok,berdasarkan gambar yang last sekali tuh..pemenangnya.. jeng! jeng! jeng!
pertama : amirul (my brother)
kedua : akula...
ketiga : abah
last place (kuikuikui!) : emak

hehe.. the end for today~

No comments:

Post a Comment