Sunday, September 25, 2011

Etude House

Sekarang nih tengah trend pakai BB cream. Well, actually aku tak tau pun ape tu BB cream. Yang aku taw dia lebih baik daripada foundation. Kebanyakan artis Korea pun memang pakai BB cream nih. Sebab tula kulit diorang nampak cantik je..

So, tadi aku jalan2 ngan Tenten kat Times Square. Saje je jalan-jalan. Lepas tuh masuk Elianto. Kite orang pun tanyalah pasal BB cream. BB cream yang bagus punye harga dia RM69. Lepas penat promoter tuh berceramah pasal BB cream, aku pun kata okla bye jumpa lagi.

Then kite orang jenjalan lagi. Pegi kat Etude House pulak. Untuk korang yang taktau.. Etude House nih jual barang kosmetik jugak. Dan yang paling penting, dia jenama dari Korea!! So, aku ngan Tenten pun tanyalah pasal BB cream. Mahal sikitla.. RM79.. Tapi tersangat-sangatlah berbaloi sebab bukan sekadar dapat BB cream. Ada free gift pulak tuh! Lepas tuh setiap pembelian bernilai RM30, dapat satu stiker yang kalau kumpul boleh dapat voucher bernilai RM50!! Lepas tu, dia punye paper bag punyela comel! >.<' Sape nak bagi?? Elianto memang tak dapatla kan..


BB Cream

Kumpul sticker kat kad nih.. 

Free Gift dia..ada 4 barang kot! berbaloi-baloi~

nampak tak paper beg yang comel tuh?? huhu
So, conclusionnya, aku ngan Tenten amek BB cream tuh sorang satu.. Wohoo~

No comments:

Post a Comment