Friday, May 6, 2011

Kau Membunuhku!

Kau benar-benar membunuhku! 
Setelah aku mencurahkan sepenuh hati dan perasaan aku kepada kau.. 
Beginikah cara kau membalasnya??
Tidak pernah sekali pun kau menyenangkan hidupku. 
Namun aku tetap masih mahu mencintaimu. 
Ya, memang benar. Aku mencintaimu bukan dengan rela hati. 
Aku terpaksa mencintaimu. 
Tetapi.. 
Tak bolehkah kau menganggap cinta aku kepada kau adalah benar belaka?? 
Oh, sungguh tidak berhati perut.. 
Walaupun aku tahu aku hipokrit terhadap kau, tapi sekali pun aku tidak pernah menyakiti hati kau. 
Mengapa kau melukakan hatiku sebegitu rupa sekali?? 
Sudahla.. Aku berharap tidak akan berjumpa dengan kau lagi. 
Aku sangat berharap.. Biar pun markah aku cukup-cukup makan.. 
Tidak mengapa! Janji aku tak perlu lagi berjumpa dengan kau.. 
Wahai C++...

penat taw tak aku belajar!

No comments:

Post a Comment