Monday, March 28, 2011

LCCT Oiii~

Hari ni bersamaan dengan 27 Mac 2011, akhirnye mak and ayah aku balik dari honeymoon. So, aku pun pergila amek diorang kat LCCT. Diorang dijadualkan landing pukul 2.30 camtuh.. So, aku pun keluarla dari rumah  pukul 12 tengah hari sebab takut jem, and takut sesat.. Ok, tipu.. Aku tak takut sesat langsung waktu tu sebab ada GPS. Aku dok  pikir nak g merewang jap kat LCCT tuh nanti.. haha!

Selepas top-up touch n go and isi minyak full tank, aku pon sambungla perjalanan bersama nenek dan adek tersayang.  First time kot drive ke tempat yang aku tak taw jalan. Nasib baik ade GPS. Hasilnye?? Tak sesat langsung! Hebat tak? Haha! Hebatkan?? Baik cakap hebat!

Tapi aku guna GPS phone jela..

Pas dah sampai tu adela dalam sejam lebih lagi aku tunggu parents aku. Tunggu punye tunggu tak nampak-nampak. Aisy! Kate kul 2.30, ni pukul 3 lebih pun x nampak lagi.. Tapi takpe. Demi kasihku kepada kedua ibu bapaku, maka aku tunggu jua dengan penuh sabar.. Chewah! Ayat tak boleh bla, aku taw.. =.=



Dalam lebih kurang pukul 3.15 camtu, phone aku berdering. Nama mak aku keluar.  Aku pon angkatla, tapi ayah aku yang jawab. Ayah aku marah sebab tak pegi LCCT dengan adik dia. Risau kalau jadi apa-apa kat aku susah. Sorry abah.. Tapi dah call dah adik abah tu. Dia tak angkat, so pegi jelah sendiri. Huhu~

Mak aku pulak melahirkan perasaan kagum dengan aku sebab boleh pegi sendiri tanpa sesat. Dia kagum sebab first time aku pegi sana.. Kalau dia, bak kate diala mesti tak boleh sampai lagi.. And dia kagum bile tengok aku bayar parking sume pakai touch n go.. Haha! Dia ingat tol je ade touch n go, rupenye parking pon boleh pakai benda alah tu.. Takpe mak, next time kite g jalan sama-sama yer?

this is amazed look ok?

Itu je aku nak cerita, bubuii~

No comments:

Post a Comment